17:45

FACIAL CLEANSING PAD. PŁATEK DO MYCIA TWARZY DONEGAL

... czyli jak wspomóc oczyszczanie skóry twarzy. 


Ten post jest nie tylko dla gadżeciarzy, choć do takich można by zakwalifikować ten produkt. Płatek do twarzy wspomagający proces oczyszczania, który należy stosować w duecie z żelem lub innym produktem myjącym. Jestem uważna, jeśli chodzi o tego typu akcesoria, ze względu na swoją delikatną i wrażliwą cerę. Kupując go w sklepie internetowym, niewiele można się o nim domyśleć, nie miałam więc wielkich oczekiwań, ale dawno też nie testowałam niczego podobnego, a za kwotę kilku złotych, warto było moim zdaniem zaryzykować. Nie da się ukryć, że do złudzenia przypomina to patent z żelu do oczyszczania twarzy ze szczoteczką Bioliq. Firmę Donegal znam, ale nie często kupuje ich produkty. Ciekawość wygrała, bo uwielbiam tego typu "drobiazgi" za drobne pieniądze, które potencjalnie mogą umilić nam pielęgnację, ale jeśli się nie sprawdzą, to fortuny na nich nie stracimy. Czy zagrzał już na dobre miejsce w mojej łazience, czy trafił do kosza?

FACIAL CLEANSING PAD. PŁATEK DO MYCIA TWARZY DONEGAL


Jak już wspomniałam, bardzo ostrożnie podchodzę do wszelkiego typu gadżetów do oczyszczania twarzy. Powód? Moja twarz to wrażliwiec, skłonny do zapychania, ale też między innymi grudek, powstających na skutek zbyt mocnego traktowania. Dodatkowo jest cienka i płytko unaczyniona, więc muszę być czujna, by jej nie zirytować, bo wtedy bez litości objawi to czerwoną, popękaną „pajęczą siecią” na moich policzkach. Po żelu Bioliq miałam na tyle dobre wspomnienie, że postanowiłam nie wrzucić do koszyka to ciekawe maleństwo.

FACIAL CLEANSING PAD. PŁATEK DO MYCIA TWARZY DONEGAL
FACIAL CLEANSING PAD. PŁATEK DO MYCIA TWARZY DONEGAL
FACIAL CLEANSING PAD. PŁATEK DO MYCIA TWARZY DONEGAL
FACIAL CLEANSING PAD. PŁATEK DO MYCIA TWARZY DONEGAL

Tworzywo, z którego jest wykonany ten płatek, to giętka guma. Na tyle elastyczna, że bez problemu dopasowuje się do kształtu dłoni i twarzy, ale na tyle zbicie wyprofilowana, że nie wygina się byle jak w każdą stronę, jak chorągiewka na wietrze. Jak za te cenę, byłam mile zaskoczona. Pasuje mi też kwestia wypustek, ich ilość, jakiej są długości i miękkości. Już na pierwszy rzut oka, po wyjęciu z folii, było widać, że to, co proponuje nam producent, ma szansę się sprawdzić i zdziałać coś w akcji. Wzrokowo bardzo ok, w dotyku nadzieja też nie gaśnie. Wypustki są miękkie, gładko zakończone, bez niebezpiecznie ostrych krawędzi, które mogłyby szczypać skórę, drapać ją, drażnić i tak dalej. Nic takiego!

FACIAL CLEANSING PAD. PŁATEK DO MYCIA TWARZY DONEGAL
FACIAL CLEANSING PAD. PŁATEK DO MYCIA TWARZY DONEGAL
FACIAL CLEANSING PAD. PŁATEK DO MYCIA TWARZY DONEGAL
 FACIAL CLEANSING PAD. PŁATEK DO MYCIA TWARZY DONEGAL

Użycie to kolejne pasmo pozytywnych niespodzianek, bo jest to po prostu bardzo przyjemne. Płatek łatwo jest przytrzymać w dłoni, nie wyślizguje się z rąk. Uchwyt przemyślany i wygodny. Po wylaniu na płatek kosmetyku myjącego, nic nie ścieka, nie spływa. Produkt dobrze się przyczepia do tworzywa i zostaje między wypustkami. 

FACIAL CLEANSING PAD. PŁATEK DO MYCIA TWARZY DONEGAL

Można też najpierw spienić żel czy piankę na twarzy, a dopiero wykonywać nasz masaż. Robimy to oczywiście kulistymi ruchami i z naciskiem tylko kiedy kierujemy się ku górze. Po skórze sunie gładko, ale czuć delikatną pracę wypustek. Pobudza to krążenie, ale nie idzie w niebezpiecznym kierunku, w każdym razie podczas oczyszczania, nie zastanawiałam się pełna obaw „czy to nie zaszkodzi mojej buzi?”. Z dodatkowych zalet - łatwiej i szybciej usuniecie przy jego pomocy makijaż typu "long lasting", czy maseczkę. Nie można oczywiście usunąć nim makijażu oka, ani jego okolic, bo tam skóra jest zbyt cienka i delikatna.

Moje skojarzenie tego gadżetu, z głowicą żelu do oczyszczania twarzy Bioliq, jest jak najbardziej uzasadnione. Porównanie ich przyszło mi bez problemu, już po pierwszym użyciu wszystko było jasne. Różnica jest jedna - twardość wypustek. Bioliq ma je jednak nieco bardziej twarde, delikatnie, ale jednak. I wcale nie liczę mu tego na minus, skórze zwykłej, nienaczynkowej, będzie to nawet in plus, a skórze wrażliwej polecam Donegal. Jedno i drugie na pewno przyczyni się do głębszego oczyszczenia naszej skóry twarzy i jeszcze lepiej przygotuje ją przed kolejnymi krokami pielęgnacji.

BIOLIQ OCZYSZCZAJĄCY ŻEL DO MYCIA TWARZY ZE SZCZOTECZKĄ

UWAGA: Pamiętajcie, by nie używać tego typu gadżetów, przy cerze z wypryskami. Wypustki mogą je rozdrapywać, przez co przenoszone będą po skórze bakterie, a to utrudnia walkę z niedoskonałościami tego typu. Więcej na ten temat - LINK TU.


FACIAL CLEANSING PAD. PŁATEK DO MYCIA TWARZY DONEGAL

Jakie wrażenie zrobił na Was ten gadżet? Może jakieś możecie sami polecić?

Inne posty, które mogą Cię zainteresować:
..........
..........
..........
..........
..........

6 komentarzy:

  1. No nie wiem w dobie naturalnych produktów... kosmetyków, które możemy sobie sami tworzyć itp. Można by pomyśleć nad naturalnym płatkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie ten płatek zainteresował, ciekawe czy w praktyce rzeczywiście się u mnie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszt to ok. 5 zł, więc strata finansowa nie powinna być bolesna, jednak, jeśli wyjątkowo nie przypadnie Ci do gustu, to ostatnio odkryłam też jego inne ciekawe zastosowanie - mycie przy jego pomocy pędzli do oczu. Więcej w nowym, dzisiejszym poście, gdybyś chciała sobie zerknąć :)

      Usuń
  3. Mam go, ale leży w szafce nieużywany, bo ciągle o nim zapominam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak mam, że jak coś nie leży na wierzchu, to zapominam, że w ogóle to mam. Polecam położyć obok żelu do twarzy. Mi się udało wyrobić już nawyk i nawet jak gdzieś przełożę, to przed myciem twarzy,szukam go już wzrokiem.

      Usuń
  4. Widziałam takie płatki i zastanawiałam się czy dają radę :-) Teraz widzę że musze nabyć :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Blond Hair Affair , Blogger