10:55

VIANEK WZMACNIAJĄCY SZAMPON DO WŁOSÓW Z EKSTRAKTEM Z NASION KOZIERADKI DO WŁOSÓW OSŁABIONYCH I ZNISZCZONYCH. PODWÓJNA RECENZJA.

... czyli kozieradka made me buy it.

Kozieradka znana jest ze swojego cudownego działania, wspomagającego porost i zagęszczenie włosów. Wywar z nasion kozieradki wcierany w skórę głowy, to płynne złoto, które uchroniło wiele z nas przed przerzedzeniem się włosów. Osobiście jesteśmy ogromnymi fankami. Marka Vianek słynie z naturalnych składów, ładnych zapachów oraz w większości przypadków, dobrego działania swoich kosmetyków. Co się stanie jeśli Vianek umieści w składzie swojego szamponu wyciąg z nasienia kozieradki? Zdajemy relację.







Cena: ok 20 zł można kupić TUTAJ

Skład: Aqua (woda), Lauryl Glucoside (łagodny detergent), Cocamidopropyl Betaine (łagodny detergent), Glycerin (humektant), Sorbitol (stabilizator, kondycjoner), Panthenol (humektant), Coco-glucoside (emulgator), Decyl Glucoside (delikatny detergent), Trigonella Foenum-Graecum Seed Extract (wyciąg z nasion kozieradki), Prunus Amygdalus Dulcis Oil (olej ze słodkich migdałów), Glyceryl Oleate (kondycjoner), Aloe Barbadensis Leaf Extract (wyciąg z liści aloesu), Hydrolyzed Oats (hydrolizowane proteiny owsa), Hydrolyzed Wheat Protein (hydrolizowane proteiny pszenicy), Lactic Acid (regulator pH), Cyamopsis Tetragonoloba Gum (zagęstnik, stabilizator), Sodium Benzoate (konserwant), Pinus Silvestris Oil (olejek sosnowy), Parfum (zapach).



Jak to zywkle bywa u Vianka i innych marek ze 'stajni' Sylveco - skład jest bez zarzutu.
Kilka łagodnych substancji myjących, moc roślinnych ekstraktów, w tym tytułowej kozieradki, hydrolizowane zbożowe proteiny (tutaj bez obaw, to nie keratyna, można bezpiecznie stosować do codziennego mycia) oraz oleje i kondycjonery.







Nasza recenzja

Gosia: Szampon dobrze się pieni, dobrze oczyszcza i domywa włosy, przyjemnie pachnie (choć spod słodkiego aromatu przebija "kozieradkowa" nuta, nadal jest to miły dla nosa zapach). Nie przesusza włosa, ani nadmiernie nie obciąża. Po zmyciu zostawia na nich delikatny film, nie są splątane. Czego chcieć więcej od szamponu?
Nie zauważyłam jego wpływu na wypadanie/porost włosów, ale żeby dać kozieradce szansę na zadziałanie powinno się go zostawić na skórze głowy na jakiś czas... Nie jestem przekonana do przetrzymywania szamponu, poza tym nie mam na to zwyczajnie czasu, bo głowę myję podczas porannego prysznica ;) Nie oczekiwałam po nim cudów. Obecnie jest to mój ulubiony szampon od Vianka i wskakuje na podium najlepszych szamponów, gdzie trzyma drugie miejsce, zaraz po najlepszym na świecie Biolavenie.
Polecam!

Pola: Jak wiecie, wcześniej przetestowałam szampon z serii Odżywczej tej marki. Niestety, nie byłam zadowolona z jego działania. Jeśli jeszcze nie czytałyście recenzji, zapraszam do kliknięcia w link. Myślę, że moje włosy nie lubią aż tak ziołowych składów. Z tego powodu, od tamtej pory, szampony Vianka nie trafiały na moją listę zakupów. Co skłoniło mnie do zakupu tego produktu? Oczywiście kozieradka (o jej świetnym działaniu na porost włosów możecie poczytać tutaj).
Mnie również spodobał się zapach tego kosmetyku. Myślę, że jest duża szansa, że polubi go większość z Was. Żelowa konsystencja nie przeciąża włosów, co naturalnie na plus. Niestety, jeśli chodzi o mnie, jest to koniec wyliczania zalet tego szamponu. Minusy? Szampon wysuszał moje wysokoporowate, od lat rozjaśniane włosy. Po umyciu były one mocno splątane. W moim przypadku to ogromny minus, bo moje włosy plączą się nadmiernie już same z siebie i muszę się postarać, żeby ich nie uszkodzić przy rozczesywaniu. 
Trudno mi powiedzieć czy zawartość kozieradki wpłynęła na porost włosów. Użyłam go tylko około 10 razy i odstawiłam. W końcu kosmetyki mają ułatwiać życie, a nie utrudniać je, więc dla mnie jest to nietrafiony zakup, którego nie powtórzę. 



Znacie ten szampon? Korzystałyście z niego? Lubicie szampony tej marki?
Pozdrawiamy, P&G

3 komentarze:

  1. Nigdy nie miałam szamponów z tej marki. Raczej zostanę przy Organic Shop i Banii Agafii ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dotad nie mialam nic z Vianka ale skoro przesusza to niestety dla moich wlosow sie nie nadaje :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Blond Hair Affair , Blogger