15:55

HAIR FORMULA CHEERS - ZAAWANSOWANY SUPLEMENT NA WZMOCNIENIE I WZROST WŁOSÓW

...czyli czy suplement diety może powstrzymać wypadanie?


Jeśli czytacie nas już od dłuższego czasu, to pewnie wiecie, że obie zmagamy się z nadmiernym wypadaniem włosów już od kilku dobrych lat.

Testowałyśmy już większość dostępnych na rynku preparatów mających powstrzymać ten proces. Z jakim skutkiem? Możecie to przeczytać w zestawieniu wcierek oraz suplementów, które przygotowałyśmy dla Was jakiś czas temu.

Dziś, przychodzimy z podwójną recenzją, nowego na rynku produktu HAIR FORMULA wyprodukowanego przez polskiego producenta - markę Cheers.






Składniki:
Ekstrakt z ziela skrzypu polskiego (Equisetum arvense L.) [7% krzemionki]; metylosulfonylometan (MSM); lecytyna sojowa [20% kwasu fosfatydowego]; otoczka kapsułki – hydroksypropylometyloceluloza; ekstrakt z pędów bambusa (Bambusa vulgaris) [75% krzemionki]; ekstrakt z owoców palmy sabałowej (Serenoa repens) [25% kwasów tłuszczowych]; mąka ryżowa; cytrynian cynku; drożdże wzbogacone w selen (Saccharomyces cerevisiae); D-biotyna (biotyna).




*% RWS – Rekomendowanej Wartość Spożycia

Producent zapewnia, że kapsułka jest w 100 % wegańska oraz nie zawiera chemicznych dodatków. Ponadto, zawartość kapsułki stworzona jest zgodnie z zasadą clean label, czyli produkt nie zawiera żadnych wypełniaczy, barwników, utwardzaczy itp., a zawarte w produkcie ekstrakty roślinne są standaryzowane.



Opis producenta:

Cheers Hair Formula to suplement diety dedykowany zarówno kobietom, jak i mężczyznom borykającym się z nadmiernym wypadaniem włosów. Ekstrakt z palmy sabałowej skutecznie wspomaga leczenie łysienia androgenowego, bambus i skrzyp polny stanowią doskonałe źródła krzemu. Z kolei kwas fosfatydowy skutecznie stymuluje porost włosów. Tego niezwykle skutecznego składnika na próżno szukać w innych tego typu preparatach wzmacniających włosy. Tak starannie skomponowana formuła, wyróżniająca się naturalnym składem, brakiem syntetycznych dodatków oraz kompleksowym oddziaływaniem na włosy dorównuje skutecznością popularnym środkom farmakologicznym na porost włosów. Dodatkowo Hair Formula wpływa korzystnie na kondycję skóry i paznokci.


Zawartość opakowania: 60 kapsułek


Cena: 179 zł


Skrzyp polny - wzmacnia włosy, stymuluje ich porost, blokuje szkodliwe działanie DHT (przyczyna łysienia androgenowego), bogaty w krzemionkę oraz sole mineralne


Kwas fosfatydowy - udowodniona klinicznie skuteczność w leczeniu łysienia androgenowego, przyśpiesza i stymuluje wzrost włosa, 


Palma sabałowa - blokuje przekształcanie testosteronu w DHT, hamuje łysienie androgenowe


Pędy bambusa - źródło krzemu, ekstrakt jest również bogaty w aminokwasy, witaminy i minerały, hamuje wypadanie, poprawia elastyczność włosa, pobudza cebulki włosowe


Cynk - kontroluje metabolizm aminokwasów, czyli bezpośrednio wpływa na tworzenie się keratyny i reguluje pracę gruczołów łojowych, skutecznie hamuje nadmierne wypadanie


Biotyna - inaczej witamina H lub B7, popularna witamina, która jest powszechnie stosowana w preparat przeciwdziałającym wypadaniu włosów


Selen - niedobór selenu może powodować, że włosy są mniej elastyczne i łamliwe, jest przeciwutleniaczem, hamuje nadmierne wypadanie włosów


Metylosulfonylometan - jest to organiczna, łatwoprzyswajalna przez organizm forma siarki, hamuje nadmierne wypadanie włosów, wzmacnia  włosy i paznokcie, redukuje ich łamliwość





Kiedy znamy już teorię - co znajduje się w preparacie, czas na efekty!

Gosia


Kurację suplementem HAIR FORMULA rozpoczęłam na przełomie zimy i wiosny, czyli wyjątkowo trudnym momencie dla osób, które przewlekle walczą z nadmiernym wypadaniem włosów. Aby test był miarodajny - nie stosowałam żadnych wcierek przez cały okres stosowania preparatu oraz nie brałam innych suplementów ( poza magnezem i witaminą C, które przyjmuje na stałe).


Produkt łykałam codziennie - rano i wieczorem. Unikałam stosowania ich na pusty żołądek, popijałam szklanką wody. Nie da się ukryć, że kapsułka jest dość spora, ale spokojnie do przełknięcia ;)


Muszę przyznać, że miałam bardzo duże oczekiwania co do suplementacji.

Nie codziennie zażywam suplementy, których miesięczny koszt wynosi 179 zł. Osoby, które od lat walczą z łysieniem androgenowym zrobią wszystko, aby je powstrzymać. Cena nie gra roli (oczywiście w granicach rozsądku ;)).

To jak z tymi efektami?

Moja kuracja trwała dwa miesiące. Już po ok. 2 tygodniach zauważyłam pierwsze efekty - wypadających włosów było coraz mniej... W połowie drugiego opakowania - włosy całkowicie przestały wypadać! Przypominam, że nie chodziło o zwykle wypadanie związane z wiosennym przesileniem, tylko od lat zmagam się z łysieniem androgenowym, a ten proces nie łatwo powstrzymać.


Obecnie, minął już miesiąc od zakończenia suplementacji, a włosy dalej nie wypadają! Wow. Aż tak dobrego efektu się nie spodziewałam :)


Nie zauważyłam wpływu preparatu na szybkość porostu, ale po prostu kompletnie nie zwracam na to uwagi i nie mierzę włosów. Szybszy porost to tylko problem, bo trzeba częściej chodzić do fryzjera.  Jeśli chodzi o porost nowych włosków, to nie zauważyłam jakiegoś ogromnego wysypu, ale nie mogę też powiedzieć, żeby nie pojawiły się żadne nowe baby hair. 


W związku z tym, że produkt kompletnie powstrzymał wypadanie włosów - mogę go polecić z czystym sumieniem. Tylko osoba, która sama zmaga się z łysieniem, zrozumie jak ciężko powstrzymać ten proces.


Pola


Do przetestowania tego suplementu przekonały mnie dwie kwestie.


Pierwsza - oczywista, mój nieustanny problem z nadmiernym wypadaniem włosów, który jest, jak wiecie, na tle łysienia androgenowego. Ten blog w bardzo dużej mierze jest poświęcony tematyce wzmożonej utraty włosów i jest tak, nie bez powodu. Osoby, które zmagają się z tą kwestią, wiedzą, jak potrafi to oddziaływać na nasze życie codzienne; samopoczucie, komfort itd. 


Druga - byłam niesamowicie ciekawa skuteczności i bezpieczeństwa stosowania tego suplementu. Cena jest dość wysoka. Być może w przyszłości będziecie zastanawiały się nad jego zakupem, być może już teraz. Chciałyśmy przyjść ze wskazówkami, które pomogą podjąć Wam decyzję. 


Inwestycja czy stracone pieniądze?


Czy pomógł? Jak pomógł?

Stosowanie suplementu dało u mnie efekty dwojakie. Po pierwsze zauważyłam przyspieszenie wzrostu włosów. Moje włosy już z natury rosną dość szybko i nie mogę narzekać w tej kwestii, ale śmiało mogę stwierdzić, że odrost jaki posiadam w tym momencie (tak u siebie zawsze sprawdzam przyrost, bo to bardzo wymierny sposób, a ostatnio odpuściłam sobie farbowanie), nie byłby tak duży, gdybym nie przyjmowała suplementu. Ja zawsze stawiam na kompleksowe przeciwdziałanie, bo u mnie jeden środek to trochę za mało, no i nie wiedziałam czy zadziała... trochę się obawiałam zaryzykować. Efekt jest bezsprzeczny i wizualny. Czy kapsułki zahamowały u mnie problem wypadania włosów? Może nie w 100%, bo niestety nadal znajduję ich trochę za dużo w sitku czy na szczotce, ale jest lepiej. Jest lepiej niż myślałam, że będzie. Co prawda, u Gosi pod tym względem, efekt był bardziej spektakularny (i być może u Was też tak będzie), ale nie czuję się zawiedziona. Miał wpływ na to, że ostatnio mam lepszy czas i moje włosy nie wypadają już w takiej ilości jak wcześniej, z czego naprawdę bardzo się cieszę. Chciałabym też wspomnieć, że nie pojawiły się absolutnie żadne skutki uboczne przyjmowania kapsułek.



Od dawna znane składniki suplementów "na włosy", czyli cynk, selen, siarka czy skrzyp polny, wzbogacone mniej popularnym ekstraktem z palmy sabałowej oraz kwasem fofatydowym, których zadaniem jest właśnie zmniejszenie łysienia androgenowego okazały się strzałem w dziesiątkę.



Chcesz wypróbować suplementy CHEERS? 

Mamy dla was kod promocyjny do sklepu internetowego.
15% mniej na pierwsze zakupy z kodem:


BLONDHAIRAFFAIR15 

Teraz, kiedy już znamy działanie tego suplementu, polecamy i życzymy udanych zakupów oraz trzymamy kciuki za efekty u Was.


ZAPRASZAMY DO KONKURSU NA NASZYM FANPAGE, GDZIE DO WYGRANIA JEST JEDNO OPAKOWANIE TEGO PRODUKTU:

Konkursowy post


ROZWIĄZANIE KONKURSU na FANPAGE'U

KURACJĘ CHEERS HAIR FORMULA WYGRYWA:

MARLENA JASICKA 

GRATULUJEMY WYGRANEJ!

Dziękujemy wszystkim za udział w konkursie. Pamiętajcie, to nie ostatni, jaki planujemy. Marlenę prosimy o kontakt w wiadomości prywatnej na Facebooku.

Stosujecie suplementy? Jakich efektów po nich oczekujecie? Jesteśmy też ciekawe czy znacie ten preparat i słyszeliście już o marce CHEERS?
Dajcie znać w komentarzach :)

1 komentarz:

  1. Znam ten produkt. Stosuję od początku stycznia. Pierwsze opakowanie wygrałam w konkursie, a kolejne to już moja inwestycja. Potwierdzam działanie i opinie z obu recenzji. Po pierwszym miesiącu nie zauważyłam spektakularnych efektów, ale po drugim miesiącu mniej włosów wypadało, pojawiły się nowe małe włoski. Zwróciłam też uwagę na paznokcie - płytka zrobiła się mocniejsza.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Blond Hair Affair , Blogger