19:07

HAUL ZAKUPOWY: PAŹDZIERNIK: ROSSMANN, NATURA, NOWOŚCI + UBRANIA I DODATKI

... czyli duże zakupy w październiku.

Dzisiejszy post, dla odmiany, nie będzie recenzją, analizą składów, ani nawet poradnikiem. Zwykle nie publikujemy tego rodzaju treści, ale ponieważ Wasze zainteresowanie na Instagramie było większe niż przypuszczałam, stwierdziłam, że czemu by nie... Nowości kosmetyczne z drogerii Rossmann i Natura, a także gadżety do włosów. Zapytałam Was również, czy chciałybyście, by rozszerzyć go o dodatki i ubrania. Głosem większości będzie to haul zbiorowy. Zapraszam.



Jak promocja -55% to oczywiście Rossmann. Zawsze obiecujemy sobie z Gosią, że nie będziemy kupować więcej niż potrzebujemy. Gosia jest rozsądna... ja mniej.


Carmex w tubce to dla mnie podstawa przeżycia zimą. Teraz sprawdzę opcję w słoiczku, a do Gosi leci wersja w pomadce (którą ja lubię zdecydowanie mniej). 
Obie kupiłyśmy korektor
Maybelline, The Eraser Eye, korektor, nr 01 Light

Wykończyłam jedno opakowanie, a teraz wzięłam najjaśniejszy odcień, czyli 01 Light. Mam też ten korektor kupiony w Stanach i jestem ciekawa jak wypadnie porównanie. 
Podczas ostatniej promocji znalezienie jej graniczyło z cudem. Pierwsze wrażenie mogłyście zobaczyć już na Instagramie, ale jeśli przegapiłyście, to nic straconego, bo w przyszłości poświęce jej odrębny post.


"Słodkie" pudry Lovely. Faktycznie pachną bardzo słodko. Przy mocno perfumowanym produkcie jest zawsze ryzyko uczulenia. Akurat nasze cery są wrażliwe. Sprawdzimy i damy znać. Ponieważ nabyłam wszystkie trzy dostępne opcje, to będziemy porównywać :)
Lovely, HD Loose Powder, matujący puder mineralny do twarzy





Nowość nie tylko w mojej kosmetyczce, ale w ogóle na półkach standów Lovely
Lovely, Lashmania, tusz do rzęs z dodatkiem wosku ryżowego
Moje długie poszukiwania idealnych czarnych jeansów zakończone sukcesem. Moja szafa powiększyła się o powyższy model. Niestety obecnie niedostępny na Zalando (tam gdzie je kupiłam), ale dla zainteresowanych zostawiam nazwę, bo niewykluczone, że wrócą.
ONLY Petite - ONLROYAL - Jeansy Skinny Fit - black


Moja kolekcja pędzli powiększyła się o nowy pędzel do pudru. Bambusowa rączką i miękkie syntetyczne włosie. To tyle, jeśli chodzi o moje pierwsze wrażenie. Dam znać więcej, jak poużywam dłużej.
For Your Beauty Premium, pędzel do pudru
Kolejna para czarnych jeansów, ale tym razem Pull & Bear i te mają wyższy stan


Nie znam jeszcze żadnego z tych produktów i w zasadzie mamy tu same nowości (oprócz Fixing spray, który znajdziemy na półkach już od dłuższego czasu).
Wibo, utrwalacz do makijażu, Fixing Spray
Premiera Wibo, czyli pudry sypkie i prasowane PhotoREADY. Wielkie obietnice producenta... Dajcie znać, czy powinnam zrecenzować.
Wibo, Photo Ready, sypki puder do twarzy 2w1: primer pod makijaż i puder fiksujący
Paleta cieni foliowych i metalicznych Juggling. Niska cena i ciekawa propozycja dla tych z nas, które lubią pobawić się makijażem oka.
Lovely, Juggling, paleta matowych i foliowych cieni do powiek
Jesień to idealny czas i świetna wymówka do zakupu nowego zestawu czapka + szalik. Kolor robi mnie "zdrowszą na twarzy", a to zawsze na wagę złota.
Calvin Klein Jeans Szalik


Korektor Bell w bardzo jasnym odcieniu. Swatch był bardzo kryjący, ale zobaczymy jeszcze jak na twarzy (pod oczami), bo to najistotniejsze, kiedy ma się mocne sińce.
Bell, HYPOAllergenic, hypoalergiczny korektor kamuflujący, nr 10




To nie koniec zakupów w Rossmannie, ale obiecuję, że zaraz zmienimy drogerię.


Piękny, mroźny rozświetlacz. Wyczuwam ulubieńca, a może nawet hit. Opakowanie jest... nieco kiczowate i dedykowane raczej młodszej publice, ale słocz na dłoni zrobił na mnie duże wrażenie.



Trudno nadążyć za nowościami od Wibo i Lovely. Podziwiam te dziewczyny, które dają z tym radę. Udało mi się jednak nieco nadgonić. Zatem jeszcze kilka nowości.
Dwie palety: cieni do powiek (ta większa) i 4 rozświetlaczy. Ich mocną stroną, już na pierwszy rzut oka, są bardzo starannie, porządnie wykonane opakowanie. Cena regularna około 40 złotych, więc dobrze, ze producent na nich nie zaoszczędził. Minus? Brak lusterka. Zwłaszcza w przypadku palety cieni. Wygląd jest zawsze kwestią gustu, dla mnie prezentują się dobrze, ale patrząc na nie, nie da się uniknąć skojarzenia z marką Nabla. Wywołało to spore poruszenie, co dziwi mnie szczerze mówiąc, bo te "inspiracje" nie są tematem od wczoraj, prawda?
Wibo, Rhythm of Freedom, paleta cieni do powiek
To nie koniec, bo jeszcze Lovely. I tu do koszyka trafiły sticki - holo rozświtlacze, wobec których mam mieszane uczucia, bo często te holo kosmetyki nie spełniają wymogu bycia... holo, czyli mienienia się WSZYSTKIMI kolorami tęczy, a nie jedynie dwoma. Zatem przekonamy się niebawem.
Gadżety do spięcia włosów to podstawa, kiedy zasiadam do nałożenia pielęgnacji przed makijażem lub kiedy mam zamiar wziąć kąpiel, a nie mam potrzeby mycia włosów
For Your Beauty, klipsy do włosów, klipsy fryzjerskie do włosów


A będąc już przy temacie włosów, jest i nowy Tangle Teezer. Firma wypuściła wersję z rączką. To czwarta szczotka tej firmy w mojej kolekcji i jak zobaczyłam, że pojawiła się w sprzedaży, wiedziałam, że nie ma możliwości, żebym odpuściła ten zakup 
Miałam szczęście, bo wszystkie gadżety: pędzel, akcesoria do włosów i szczotka naliczyły mi się w koszyku również z promocją -55%.

Tak jak obiecałam, następuje zmiana drogerii i tym razem "idziemy" do Natury.


Mam problem z dodaniem linków, wiec wypiszę Wam nazwy, gdybyście chciały zapoznać się z produktami na stronie sklepu.

Płynne rozświetlacze od My Secret w opakowaniach "typu błyszczyk".
My Secret, GLOW WITH WOW Liquid Highlighter kolory: White Gold (złoty) i Neutral (różowy)
Rozświetlacz w kamieniu
Sensique, Sensitive Skin, Highlighting Powder
Rozjaśniacz do podkładów
Kobo, White Brightener Mix

Sweter kardigan 3 -kolorowy


Minął rok, od kiedy zobaczyłam je w sklepie po raz pierwszy. Za zakup obwiniam promocyjną cenę.  
Puma, VIKKY RIBBON - Sneakersy niskie




Klapki tej firmy nie chodziły za mną w ogóle. Jednak, kiedy zaczęłam słuchać o tym jak są wygodne... postanowiłam przychylić się do zakupu. Zamówiłam i o dziwo poczułam się bardzo rozczarowana tym jak twarda jest ich podeszwa. Wtedy wkroczyłyście Wy... przekonując mnie, że po rozchodzeniu mają być to moje ulubione klapki i jeśli je teraz odeślę, to będę żałowała. Chodzę w teraz niemalże codziennie i zaczynam rozumieć co miałyście na myśli.



Dajcie znać co Wy kupiłyście w październiku i z czego jesteście najbardziej zadowolone. Korzystacie z promocji? Robicie zapasy czy kupujecie "na bieżąco"?
/P.

12 komentarzy:

  1. Piekne nowosci, chetnie poznalabym nowe kosmetyki od Wibo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już testuję, moja droga i jeszcze muszę dać im trochę czasu, żeby nie było to pisane "na kolanie", a potem postaram się zasiąść do recenzji, żeby można było je bliżej poznać przed kolejną promocją -55% :)

      Usuń
  2. Spora gromadka i dużo ciekawych produktów. Najbardziej zainteresowały mnie chyba jednak tusze i pudry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I właśnie taki cel haula, żeby każdy upatrzył jakąś rzecz, która może mu się przydać :) Mam zamiar je recenzować, więc pozostańmy w kontakcie :)

      Usuń
  3. Całkiem spory haul! Ja miałam na oku trzy produkty, akurat by wbić się w zasady tej promocji, ale niestety nigdzie nie mogłam znaleźć wszystkich trzech naraz i ostatecznie podczas tej edycji promocji nic nie kupiłam :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam w sumie 6 razy w różnych Rossmannach podczas tej promocji. Część zamawiałam przez internet, więc wiem też coś o tym. Dobrze dla Ciebie, udało Ci się przez to przyoszczędzić :)

      Usuń
  4. To się zaopatrzyłaś na lata. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie na rok :) Kupuję kosmetyki, ale maluję się codziennie, więc też co jakiś czas mam pudełko "zdenkowanych". Nie zmarnuje się na pewno i już zaczęłam używać je, więc będzie można poczytać za jakiś czas recenzje i przekonać się co warto kupić :)

      Usuń
  5. No zaszalałaś, ale trochę Ci zazdroszczę :) Tyle fajnych rzeczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był miesiąc moich urodzin, a taki dzień trzeba uczcić :) Większość rzeczy kupiona po okazyjnej cenie, w regularnej nie pozwoliłabym sobie na takie szaleństwo :) Zawsze możesz zrobić listę co byś tu sobie upatrzyła i sukcesywnie po nie sięgać :) Nie trzeba przecież na raz :)

      Usuń
  6. Kilka rzeczy może się przydać na prezent dla mojej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, właśnie m.in. w tym celu wrzucałam ten post, żeby móc tu znaleźć podpowiedź na jakiś prezent, a okazji będzie niedługo kilka :)

      Usuń

Copyright © 2014 Blond Hair Affair , Blogger