07:56

L'BIOTICA BIOVAX OPUNCJA I MANGO - MASKA INTENSYWNIE REGENERUJĄCA

...czyli nowy biovax.


Jak wiecie z tego posta (LINK TU), jestem wielką fanką masek L'biotica BIOVAX.
Kiedy tylko pojawiła się nowa seria "Opuntia Oil & Mango", wiedziałam, że muszę ją mieć :)
Poprzeczka postawiona była dość wysoko...Czy maska spełniła moje oczekiwania? Czy okazała się kitem jak wersja bambusowa?




Cena: ok. 17 zł/250 ml
Skład: AQUA (woda),  CETEARYL ALCOHOL (emolient), GLYCERIN (gliceryna - humektant),  CETYL ESTERS (wosk syntetyczny - emolient tłusty), QUATERNIUM-87 (antystatyk, kondycjoner), OPUNTIA FICUS-INDICA SEED OIL (olej z opuncji figowej),  MANGIFERA INDICA SEED BUTTER (masło mango), BETAINE (humektant), PALMITOYL MYRISTYL SERINATE (ceramid, kondycjoner),  BEHENTRIMONIUM CHLORIDE (substancja myjąca, antystatyk, kondycjoner), BIS-(ISOSTEAROYL/OLEOYL ISOPROPYL) DIMONIUM METHOSULFATE (kondycjoner), PEG-8 (humektant),  PEG-8/SMDI COPOLYMER (emolient, kondycjoner, zagęstnik) , SODIUM POLYACRYLATE (substancja filmotwórcza),  PHENOXYETHANOL (konserwant), PARFUM (zapach),  CITRIC ACID (regulator PH) , ISOPROPYL ALCOHOL (konserwant - może przesuszać!), C.I. 15985 (barwnik), C.I. 16255 (barwnik)






Jak w przypadku wszystkich masek Biovax, dostajemy gratis -  czepek, zwany termocap oraz próbkę silikonowego serum do końcówek. 




Opakowanie: Solidny, plastikowy słoik, typowy dla masek Biovax. Schowany oczywiście w kartonowym pudełku.





Pierwsze wrażenie: Przede wszystkim wspaniały zapach! Mocno wyczuwalna nuta mango. Mając ją na włosach, można się poczuć jak na wakacjach w tropikach, leżąc na leżaku w słońcu i sącząc drinka z palemką ;) Maska jest koloru blado-łososiowego, jak w przypadku innych produktów marki, bardzo gęsta.





Działanie: Równie niesamowite jak zapach! Maskę testowałam zarówno na pół godziny pod czepkiem, jak i w roli odżywki - na kilka minut, podczas porannego prysznica.
W obu przypadkach efekt był więcej niż zadowalający! Włosy po użyciu są niewiarygodnie błyszczące, miękkie i odżywione.

Przy pierwszym użyciu przesadziłam z ilością maski lub niedokładnie ją zmyłam, bo fryzura była obciążona i trochę ulizana. Jednak przy kolejnych testach, nakładałam jej mniej i dużo dłużej płukałam włosy - sytuacja nie powtórzyła się. Włosy, zawsze są mięsiste i puszyste (nie mylić z puchem, bo o tym nie ma mowy).

Ten produkt, wydaję mi się być najwydajniejszym ze wszystkich, dotychczas  testowanych biovaxów.

Moje ulubione zastosowanie? W duecie z aloesową maską Natur Vital, jako drugi etap. 
Jeśli śledzicie nasz Instagram, to pewnie już widzieliście efekty tego zestawienia ;)





Z ręką na sercu, mogę polecić ten produkt. Świetne działanie plus wspaniały, wakacyjny zapach tworzą duet doskonały :))

G.

19 komentarzy:

  1. Koniecznie muszę ją wypróbować bo jak widać na załączonym obrazku włosy są po niej śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra cena i zachęcająca recenzja, kto wie, może się skuszę, bo dawno już nie stosowałam żadnej maski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Próbowałam kiedyś kosmetyków Biovax, ale jakoś mnie nie urzekły. Niby nic do nich nie mam, ale moje włosy po nich nie były powalające. Może spróbuję tej nowej serii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można spróbować od małej saszetki za kilka złotych ;)

      Usuń
  4. Jestem ciekawa jak ta maska spisałaby się na moich trudnych włosach. Będę musiała ją kiedyś wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W naszym słowniku nie ma 'trudnych włosów' ;)
      Na wszystkie można znaleźć sposób!

      Usuń
  5. Słyszałam o tej masce i chętnie bym ją wypróbowała, tym bardziej że ma naprawdę fajny skład :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam produktu, ale opuncja i mango mnie przekonują ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Polecę żonie - właśnie czegoś takiego szukała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też próbowałam i rzeczywiście sprawdza się znakomicie. Natomiast tej aloesowej nie znałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepszy, gotowy produkt aloesowy ;) Dostępna na pewno w naturze, czasem w hebe. Na prawdę warto

      Usuń
  9. Uwielbiam ich produkty! Jestem od paru lat zakochana w ich maskach. Tej jeszcze nie próbowałam, ale wydaje mi się, że to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupię następnym razem! Do tej pory maski Biovax świetnie mi się sprawdzały, a tego zapachu jestem bardzo ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, że przeniesie Cię na tropikalną wyspę ;)

      Usuń
  11. Miałam saszetkę tej maski i bardzo ją polubiłam. Włosy są po niej faktycznie bardzo błyszczące :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Blond Hair Affair , Blogger