19:46

WŁOSOWA SOBOTA

...czyli kolejny przepis na goodhairday.




Ostatnio, doba wciąż była dla mnie za krótka, na czym oczywiście ucierpiały,  między innymi moje włosy. W ten weekend, postanowiłam w końcu poświęcić im czas i je dopieścić ;)

Zaczęłam już w piątkowy wieczór. Spryskałam włosy tonikiem Ziaja - jagody acai, a następnie nałożyłam na nie olej z kiełków pszenicy, firmy Etja.




Rano, zwilżyłam mocno włosy i nałożyłam aloesową maskę Natur Vital, na to czepek i czapka. Trochę się zagapiłam w ferworze sobotnich porządków i zostawiłam to na głowie na ponad godzinę.
Następnie umyłam włosy szamponem Biolaven, wczesałam Intensywnie Regenerującą maskę Biovax (klik). Ponownie założyłam czepek i czapkę, tym razem zmyłam ją po pół godziny.

Po zmyciu i wysuszeniu włosów, wtarałam w końce odrobinę silikonowego serum. Włosy były bardzo nawilżone, mięsiste i błyszczące. Efekt na zdjęciu poniżej. Na pewno jeszcze nie raz zastosuję ten zestaw.




A jaki jest Wasz sposób na gwarantowany good hair day?

G.

P.S. Jeśli nie śledzicie jeszcze naszego Instagrama - bierzemy udział w akcji Anwen - 30 dni dla pięknych włosów!

12 komentarzy:

  1. Mi by się w życiu nie chciało tyle czasu poświęcać na włosy, brakuje mi cierpliwości :D Ja ostatnio po prostu kupuję trochę lepszej jakości kosmetyki do włosów, ale tak naprawdę tylko szampon i odżywkę, czasami serum na końcówki. I już :) Jest git.

    OdpowiedzUsuń
  2. Włosy niestety potrzebują dużo uwagi żeby wyglądały pięknie. Przy blond włosach polecam także moczenie ich w rumianku. Czasochłonne, ale daje efekty w nasyceniu koloru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety to prawda :)
      Ale my lubimy pielęgnować włosy i poświęcać im czas!

      Usuń
  3. ładnie wyglądają włoski, trochę jakby końce do podcięcia, bo się strączkują ;) uwielbiam naturvital, jest dobra by kłaść ja na skórę głowy gdy występują podrażnienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Podciecie w planach w najbliższym czasie :)
      Nic nie koi skóry głowy jak ona <3

      Usuń
  4. Ja piję drożdże, które cudownie wpływają na włosy i stosuję szampon i odżywkę Desert Essence :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle już słyszałam o drożdżach, muszę się zmusić do kuracji :)

      Usuń
  5. Ładne włosy :) Muszę zakupić maskę Biovax :)

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Biovax to must have w każdej kosmetyczce!

      Usuń
  6. Nawet lubiłam maskę natur vital, choć na drugi dzień dawał się we znaki brak silikonów w składzie, nawilżenie jakby odparowało. Moje włosy też lubią ''przekombinowane'' odżywanie. Wiem, że jeśli nałożę kilka rzeczy będą dużo lepiej wyglądać :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciężko dostarczyć włosom wszystkie składniki jednym produktem niestety...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Blond Hair Affair , Blogger