17:36

ORGANIC SHOP - RECENZJE MASKI FIGOWO - MIGDAŁOWEJ I JAŚMINOWEJ ORAZ DWÓCH ŻELI POD PRYSZNIC

...czyli perełki czy buble?


Jak pisałam w tym poście, byłam bardzo podekscytowana testami nowej, taniej, ekologicznej marki kosmetycznej.

Moje testy objęły:

- Maskę do włosów Grecka Figa i Migdał - Express Shine
- Maskę do włosów Indyjski Jaśmin & Jojoba - Express Volume
- Żel pod prysznic 'Wersalska róża'
- Żel pod prysznic 'Jedwabna rozkosz'






Maska do włosów Grecka Figa i Migdał - "Express Shine"

Cena: ok 8 zł

Skład: Aqua (woda), Cetearyl Alcohol (alkohol tłuszczowy, emolient), Glycerin (gliceryna, humektant), Distearoyl Dimonium Chloride (antystatyk) , Cocos Nucifera Oil (olej kokosowy), Ficus Carica Fruit Extract (ekstrakt z owoca figowca pospolitego)*, Prunus Amygdalus Dulcis Oil (olej ze słodkich migdałów)*, Tocopherol (witamina E) , Hydrolyzed Wheat Protein (hydrolizowane proteiny pszeniczne) , Huar Hydroxypropyltrimonium Chloride (antystatyk, substancja filmotwórcza), Benzyl Alcohol (konserwant), Dehydroacetic Acid(konserwant), Sodium Benzoate (konserwant), Potassium Sorbate (konserwant), Citric Acid (kwas cytrynowy, obniża ph, zamyka łuskę), Parfum (zapach), Cl 77491 (barwnik).
*składniki z upraw organicznych.




Sposób użycia:
Maskę stosowałam zarówno po myciu (czasem na 3 minuty, czasem na 30) jak i  przed myciem oraz mieszałam z olejami lub siemieniem.
Wrażenia:
Maska ma przepiękny zapach, fioletowy kolor i bardzo gęstą konsystencję, co sprawia, ze jest bardzo wydajna.
Efekt:
Za każdym razem taki sam. Włosy nawilżone, gładkie, dociążone, błyszczące.
Zdecydowanie polecam!



Maska do włosów Indyjski Jaśmin i Jojoba - "Express Volume"

Cena: ok 8 zł

Skład: Aqua (woda), Cetearyl Alcohol (alkohol tłuszczowy, emolient), Glycerin (gliceryna, humektant), Distearoyl Dimonium Chloride (antystatyk), Cocos Nucifera Oil (olej kokosowy), Jasminum Offcinale Flower Water (hydrolat z kwiatu jaśminu)*, Simmondsia Chinensis Seed Oil (olej jojoba)*, Tocopherol (antystatyk), Hydrolyzed Wheat Protein (hydrolizowane proteiny pszenicy) , Huar Hydroxypropyltrimonium Chloride (antystatyk, substancja filmotwórcza), Benzyl Alcohol (konserwant), Dehydroacetic Acid (konserwant), Sodium Benzoate (konserwant), Potassium Sorbate(konserwant), Citric Acid (kwas cytrynowy, obniża ph, zamyka łuskę), Parfum(zapach), Limonene (zapach), Linalool (zapach), Geraniol (zapach), CI 77491, CI 77492, CI77499 (barwniki).
*składniki z upraw organicznych.


Sposób użycia:
Maskę stosowałam zarówno po myciu (czasem na 3 minuty, czasem na 30) jak i  przed myciem oraz mieszałam z olejami lub siemieniem.
Wrażenia:
Maska ma dziwny, słodki (na pewno nie jaśminowy) zapach, jest koloru kości słoniowej, ma gęstą konsystencję (jak jej poprzedniczka), co sprawia, ze jest wydajna.
Efekt:
Tu się kończą podobieństwa do jej figowej siostry. Za każdym razem mam po niej spuszone włosy (może to ten express volume? ;)), które jednocześnie są obciążone i strączkują się.
Nie polecam.







Organiczny Odmładzający Żel pod prysznic - "Jedwabna rozkosz"

Cena: ok 10 zł

Skład:Aqua (woda) , Sodium Coco-Sulfate (średnio drażniący anionowy detergent),  Cocamidopropyl Betaine (delikatny amforyczny detergent), Lauryl Glucoside (bardzo delikatny niejonowy detergent) , Nelumbo Nucifera Flower Extract (ekstrakt z kwiatu lotosu)*, Butyrospermum Parkii Butter (masło shea)*, Macadamia Ternifolia Seed Oil (olej makadamia)*, Glycerin (gliceryna, humektant), Sodium Chloride (subst. zwiększająca lepkość), Tocopherol (witamina E), Benzyl Alcohol(konserwant), Sodium Benzoate (konserwant), Potassium Sorbate (konserwant), Citric Acid(kwas cytrynowy), Parfum(zapach).
* - składniki organiczne pochodzące z upraw ekologicznych




Sposób użycia:
Stosowałam zgodnie z przeznaczeniem, do mycia ciała
Wrażenia:
Słodki, ciężki, kadzidlany zapach. Konsystencja żelu, bezbarwny, delikatnie się pieni. Bardzo poręczne opakowanie z pompką, świetna wydajność
Efekt:
Niestety ten żel uczulił mnie. Nie wiem który składnik jest winowajcą, ale po jego użyciu byłam cała czerwona, skóra była napięta, piekąca


Organiczny Zmiękczający Żel pod Prysznic - "Róże Wersalu"

Cena: ok. 10 zł

Skład: Aqua (woda), Sodium Coco-Sulfate (średnio drażniący anionowy detergent), Cocamidopropyl Betaine (delikatny amforyczny detergent), Lauryl Glucoside(bardzo delikatny niejonowy detergent) , Rosa Damascena Flower Water (hydrolat różany)*, Malva Sylvestris Flower Extract (ekstrakt ze ślazu dzikiego)*, Rosa Canina Fruit Extract (ekstrakt z owoców dzikiej róży)*, Glycerin (gliceryna, humektant), Sodium Chloride (subst. zwiększająca lepkość), Tocopherol (witamina E) , Benzyl Alcohol (konserwant), Sodium Benzoate (konserwant), Potassium Sorbate (konserwant), Citric Acid (kwas cytrynowy), Parfum (zapach), Limonene (zapach), Linalool (zapach), Geraniol (zapach).
* - składniki organiczne pochodzące z upraw ekologicznych


Sposób użycia:
Stosowałam zgodnie z przeznaczeniem, do mycia ciała
Wrażenia:
Przyjemny, delikatnie różany zapach. Konsystencja żelu, bezbarwny, delikatnie się pieni. Bardzo poręczne opakowanie z pompką, świetna wydajność
Efekt:
Na szczęście, w przeciwieństwie do swojego brata, ten żel nie uczulił mnie. Skóra jest dokładnie umyta, nawilżona, miękka.
Polecam!



11 komentarzy:

  1. Bardzo lubię kosmetyki z Organic Shopu, tych akurat nie miałam, używałam maski z awokado i peelingu z mango, z obu jestem bardzo zadowolona. Super, że pojawiają się marki z naturalnymi kosmetykami w niższych cenach.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, maska avocado zdecydowanie jest na mojej zakupowej liście!

      Usuń
  2. Oo zaciekawiłaś mnie, nie słyszałam o tej marce a słowo "Organic" mnie przyciąga. Szkoda tylko, że na 4 produkty, dwa okazały się dla Ciebie nieodpowiednie. Przyciąga również cena, zastanawiam się tylko, na ile te produkty rzeczywiście są organiczne, skoro kosztują takie grosze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobre pytanie... Wg ich rosyjskiej strony mają wszystkie potrzebne certyfikaty

      Usuń
  3. Nigdy nie probowalam tej marki! Moze sie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam pielęgnację włosów z ORGANIC ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżeli chodzi o maski do włosów do od kilku lat gestem wierna tym z kallosa i jestem bardzo zadowolona. Tej firmy nie znam, więc nie będę na razie eksperymentować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My obie, również jesteśmy fankami Kallosów ;)
      Jesteśmy jednak też uzależnione od włosowych eksperymantów i testowania nowości.

      Usuń
  6. Znam kosmetyki Organic Shop i bardzo je lubię.Produktów do włosów jeszcze nie stosowałam,ale widzę,że muszę to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakupiłam ostatnio w drogerii Hebe, jestem w trakcie pierwszego opakowania żelu pod prysznic, wybrałam miętowy. W porównaniu z innymi, dostępnymi ogólnie i przystępnymi cenowo, ma całkiem przyjazny skład, ale mój number jeden to wciąż żel z Vianka. Jak tylko wykończę ten, wracam do viankowego ;)

    Pozdrawiam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Blond Hair Affair , Blogger