12:09

SKIN COACH - RELACJA ZE SPOTKANIA AUTORSKIEGO

...czyli droga do pięknej i zdrowej skóry.


15.02.2017 poszłyśmy z Polą na spotkanie autorskie z Bożeną Społowicz, które zostało zorganizowane z okazji premiery jej książki, w jednym z warszawskich empików.

Bożena Społowicz to pierwsza w Polsce Skin Coach. Skończyła studia z kosmetologii, chemii i technologii żywności, a obecnie studiuje coaching. Od prawie 20 lat zdobywa doświadczenie z dziedziny dbania o skórę, zwolenniczka minimalizmu w pielęgnacji oraz ideologii slow beauty.

Definicja skin coachingu (autorstwa Bożeny Społowicz)
"Skin coaching to innowacyjne połączenie specjalistycznej wiedzy o skórze i jej potrzebach z coachingowym procesem wprowadzania ważnych zmian w życiu. Dzięki skin coachingowi odbudujesz relację ze swoją skórą i pokochasz ją. Z wzajemnością!"


(Przepraszam za jakość zdjęć, zapomniałam aparatu i musiałam robić je kalkulatorem, tzn. telefonem)


Skin coach sprawiła na mnie wrażenie bardzo skromnej i sympatycznej osoby z ogromną wiedzą nt. pielęgnacji skóry. Ma na prawdę piękną cerę, a jej jedyny makijaż to czerwona szminka i tusz do rzęs.

Opowiadała o swoim holistycznym podejściu do dbania o cerę, o minimalizmie kosmetycznym, ideologii slow beauty oraz ciekawe historie swoich coachennic (bo tak nazywa klientki).



Autorka, we współpracy z psychologiem i certyfikowanym coachem stworzyła swoje autorskie "Koło skóry", o którym opowiem więcej w recenzji książki. 
Według niej, przy odpowiedniej pielęgnacji każda z nas może doprowadzić skórę twarzy do cech cery normalnej. 
Przekonuje, że większość jej coachennic stawia sobie za cel wychodzenie z domu bez makijażu i każda to osiąga.

Ogromną wagę przywiązuje do diety i suplementacji, według niej, to podstawa w drodze do pięknej i zdrowej skóry.




Najprzyjemniejszym momentem spotkania było podpisywanie książek. Był to również czas dla wszystkich uczestniczek spotkania na chwilę indywidualnej rozmowy z Bożeną i uzyskanie porady. Sama również skonsultowałam swój problem, otrzymałam wskazówki dotyczące suplementacji i usłyszałam na co dokładnie zwrócić uwagę podczas lektury.
Stresowałam się tym spotkaniem face to face, ponieważ miałam poczucie, że skin coach właśnie analizuje moją niedoskonałą cerę ;)


Podczas spotkania, oczywiście kupiłam książkę, którą lada dzień dla Was zrecenzuję.

G.

Inne posty, które mogą Cię zainteresować:



......


......


......


......


......



Polub Nas na Facebooku i otrzymuj informacje na bieżąco 

Zapraszamy:






4 komentarze:

  1. Wow, pierwszy raz słyszę takie pojęcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam już tę książkę z kilka razy i mam na nią ogromną ochotę

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka od kilku dni przewija mi się u innych blogerek i tak jak do tej pory walczyłam z jej kupnem tak teraz, po Twoim wpisie poddaje sie :). Czuje, ze to obowiązkowa pozycja, lecę jej szukać w księgarni, dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie wpadła mi w ręce, dzięki za inspirację na prezent dla siostry która uwielbia tego typu ksiażki.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Blond Hair Affair , Blogger