16:57

OCEANIA AROMATIC ŻEL POD PRYSZNIC BIEDRONKA

... czyli tania kąpiel od Biedronki.

Czasem jest tak, że na koniec pieniędzy zostaje jeszcze dużo miesiąca. Czasem tak, że po prostu nie chcemy wydawać większych kwot na żele pod prysznic, czy płyny do kąpieli w wannie. Uwielbiam tego rodzaju kosmetyki i nadużywam ich; zawsze wyleję trochę więcej niż potrzeba. Jednak jestem w tej grupie osób, które nie muszą mieć w łazience żelu za 20 zł i więcej, żeby być czystą i szczęśliwą. Dzisiaj o żelach z Biedronki za 3 zł o pojemności 500 ml. Który wybrać i czy w ogóle warto?


Czasem tak niska cena kosmetyku wzbudza we mnie wątpliwości. Patrzę na niego i myślę "podejrzanie tanio". Potem analizuję, czy gdyby się nie sprawdził, będę w razie czego, miała co z nim zrobić i biorę lub nie. Z żelami na szczęście jest tak, że jeśli zawiodą, zawsze mogą stać się mydłem do rąk w łazience, czy kuchni. Zdarza się, że tego typu produkty w niskiej cenie mają zapach... odświeżaczy łazienkowych, ale te na szczęście nie przywołuje takich skojarzeń. Są ładne i adekwatne do nazwy i etykiety. Bardzo cieszy mnie fakt, że zaryzykowałam i sięgnęłam w Biedronce po jeden z tych żeli, bo przy kolejnych zakupach wzięłam kolejne trzy sztuki. Stosuję je jako płyny do kąpieli w wannie. Dają mnóstwo piany i lekko zabarwiają wodę, więc genialnie sprawdzą się też jako płyny do kąpieli.

Pierwsza opcja jaką mamy do wyboru, to typowe przezroczyste żele:



  Algi i sól morska - energetyzujący, rześki, świeży zapach. Dobry na szybki prysznic i po ćwiczeniach.






  Lawenda i patchouli  - pachnie lawendą. Umili wieczorne moczenie się w wannie; uspokoi i zrelaksuje      przed snem.





Druga opcja kremowy żel:


Miód i mleko - mleczny, miodny, słodki (niestety nie nawilża)





Składy oczywiście nie powalają, zwłaszcza jeśli ktoś szuka naturalnych ekstraktów, ale myślę, że od czasu do czasu, cena może to wynagrodzić. Ocenę pozostawiam Wam.


Dajcie znać co myślicie o tym tanim rozwiązaniu. Znacie jakieś dobre i tanie produkty do kąpieli?

P.



Inne posty, które mogą Cię zainteresować:


Polub na nasz fanpage na Facebook.com, aby być na bieżąco. Zapraszamy!


8 komentarzy:

  1. lawenda z paczuli wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajna, bo nie jest to dusząca lawenda, a jednak dobrze wyczuwalna. Warto sprawdzić za te cenę. Może się polubicie :)

      Usuń
  2. Nigdy nie kupowałam tych kosmetyków, ale miód i mleko kusi mnie .....
    No za 3zł, to choćby i całą butelkę możnaby wlać do wanny dla zmysłowej kąpieli ❤
    Z niedrogich żeli lubię Palmolive w wersji Butter Wash. Mają cudowną budyniowa konsystencję i pachną cudnie Truskawkowym Shake'm lub Vanilią czy Czekoladą. Cena ok 10 zł za 500 ml. Polecam ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Jak ktoś ma ciężką rękę do lania płynu do wanny, to serce tak nie boli, jak schodzą te butelki do dna. Ale też mnie skusiłaś. Wiem o które żele chodzi, bo szata graficzna zapadła mi w pamięć. Teraz to już mam impuls żeby wrzucić do koszyka :)

      Usuń
  3. fajne połączenia i pachną z pewnością cudnie, szkoda, że to ładowanie w siebie codziennej porcji chemii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te składy nie gorsze od wiodących marek żeli pod prysznic w drogerii. A dla wielbicieli naturalnych środków, raczej tanie rozwiązanie na cięższe czasy w ciągu roku :)

      Usuń
  4. Bardzo fajne te żele, ja z tanich kosmetyków lubię Isanę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A o Isanie właśnie jest następny post :) Ciekawe czy mamy podobne typy

      Usuń

Copyright © 2014 Blond Hair Affair , Blogger