15:50

3 NAPOPULARNIEJSZE MASKI L'BIOTICA BIOVAX - RECENZJA GOSI

... czyli perły i buble tej samej marki.

Jakiś czas temu rozpracowywałam składy trzech biovaxów, które znajdują się w mojej kolekcji, czyli:
-Biovax Intensywnie regenerująca maseczka keratyna+jedwab
-Biovax Intensywnie regenerująca maseczka do włosów suchych i zniszczonych
-Biovax, Bambus & Olej Awokado, Intensywnie regenerująca maseczka `Pogrubienie i zagęszczenie włosów
A dzisiaj czas na ich RECENZJE. Sprawdź, który z nich lubię najbardziej, którego więcej nie kupię i dlaczego.


3 NAPOPULARNIEJSZE MASKI L'BIOTICA BIOVAX - RECENZJA GOSI

Aby poczytać analizę składów i obietnice producenta, zapraszam - LINK TU.

Dziś zapraszam na recenzję wcześniej wspomnianych masek.



Biovax Intensywnie regenerująca maseczka keratyna+jedwab

3 NAPOPULARNIEJSZE MASKI L'BIOTICA BIOVAX - RECENZJA GOSI


Działanie:
Jest to zdecydowanie mój ulubiony biovax i ulubiona maska proteinowa. W zasadzie jest emolientowo- proteinowa, co zapobiega przeproteinowaniu. Jednakże nie powinno się jej stosować częściej niż raz w tygodniu, chyba że nasze włosy naprawdę kochają proteiny.
Wg mnie maska naprawdę odżywia i regeneruje włosy, a jej efekt utrzymuje się przez kolejnych kilka myć, a  moje rozjaśnione wysokopory ją wprost uwielbiają! Potrafi obciążyć włosy jeśli nałożymy jej zbyt dużo lub trzymamy za długo.
Włosy są miękkie, jedwabiste i błyszczące. Mimo dociążenia, włosy zachowują piękną objętość.
Po zużyciu kilku słoiczków widzę znaczną różnicę w stanie włosów. Wydajność zadowalająca. My ślę, że opakowanie 250 ml wystarcza na ok. 10 zastosowań.

Znajdziecie ją również w poście o moich TOP 10 kosmetykach proteinowych: LINK TU.

3 NAPOPULARNIEJSZE MASKI L'BIOTICA BIOVAX - RECENZJA GOSI

Opakowanie:
Klasyczny biovaxowy słoik z grubego plastiku o pojemności 250 i 500 ml ukryty w kartonowym pudełku z czepkiem oraz  1,5 ml saszetką serum wzmacniającym Biovax® A+E.

Zapach:
Przyjemny, dość neutralny, długo utrzymuje się na włosach


Biovax Intensywnie regenerująca maseczka do włosów suchych i zniszczonych


3 NAPOPULARNIEJSZE MASKI L'BIOTICA BIOVAX - RECENZJA GOSI

Działanie:
Typowo emolientowa maska, znów mój faworyt, ulubiona maska emolientowa. Włosy po użyciu są lśniące, sypkie, dociążone, nawilżone i gładkie. W przypadku tej maski, efekt również utrzymuje się przez kilka kolejnych myć.
Zawartość miodu widocznie nawilża włosy, a olej ze słodkich migdałów je wygładza i natłuszcza.
Nie zdarzyło mi się obciążyć nią włosów, mimo że nakładam ją na skalp. Nie powoduje podrażnień ani wysypu krostek na skórze głowy.
Maska jest bardzo wydajna. Słoiczek 250 ml, dzięki gęstej konsystencji,  wystarcza na przynajmniej kilkanaście zastosowań.

3 NAPOPULARNIEJSZE MASKI L'BIOTICA BIOVAX - RECENZJA GOSI

Opakowanie:
Klasyczny biovaxowy słoik z grubego plastiku o pojemności 250 i 500 ml ukryty w kartonowym pudełku z czepkiem oraz  1,5 ml saszetką serum wzmacniającym Biovax® A+E.

Zapach:
Przepiękny, słodki, owocowy, długo wyczuwalny na włosach.


Biovax, Bambus & Olej Awokado, Intensywnie regenerująca maseczka `Pogrubienie i zagęszczenie włosów`

3 NAPOPULARNIEJSZE MASKI L'BIOTICA BIOVAX - RECENZJA GOSI

Działanie:
Emolientowy produkt z ekstraktami z bambusa i krzemem okazał się dla mnie niestety rozczarowaniem. Pomijam obietnice producenta o pogrubieniu i zagęszczeniu włosów – nie liczyłam na to, ani przez chwilę, jednak liczyłam na lepsze odżywienie włosów.
Brak nawilżenia i regeneracji. Włosy są matowe, przyklapnięte jednocześnie się pusząc. Próbowałam ją tuningować siemieniem lnianym i olejami, co poprawiało jej działanie do poziomu akceptowalnego, jednak nadal to za mało do zadowolenia.

3 NAPOPULARNIEJSZE MASKI L'BIOTICA BIOVAX - RECENZJA GOSI

Opakowanie:
 Klasyczny biovaxowy słoik z grubego plastiku o pojemności 250 ml ukryty w kartonowym pudełku z czepkiem oraz  1,5 ml saszetką  regenerującego serum z tej serii.

Zapach:
Największy plus produktu! Przepiękny, świeży,  długo utrzymujący się na włosach. Tylko dlatego nie puściłam maski w świat albo nie wyrzuciłam do kosza.

G.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Blond Hair Affair , Blogger