18:50

NATURA SIBERICA ‘LOVES ESTONIA’ KREM NAWILŻAJĄCY DO TWARZY - RECENZJA I SKŁAD

... czyli jak zaskakują nas kosmetyki.


Nawilżający krem do twarzy na dzień firmy Natura Siberica z serii Loves Estonia to moje odkrycie ostatnich tygodni. Jest to krem z (niestety) limitowanej serii, bazującej na ekstraktach z chabra bławatka i maliny morszczki.



NATURA SIBERICA ‘LOVES ESTONIA’ KREM NAWILŻAJĄCY DO TWARZY - RECENZJA I SKŁAD


Malina morszczka, w starożytności była zwana bagiennym bursztynem. Jest bogata w witaminy A, E i C, co sprawia, że jest świetnym przeciwutleniaczem i chroni naszą cerę przed wolnymi rodnikami przez cały dzień.




NATURA SIBERICA ‘LOVES ESTONIA’ KREM NAWILŻAJĄCY DO TWARZY - RECENZJA I SKŁAD


Skład:
Aqua (woda), Butyrospermum Parkii Butter (masło shea), 
Macadamia Ternifolia Seed Oil (olej macadamia), Cetearyl Alcohol (emolient), Saccharide Isomerate (emolient), Caprylic/Capric Triglyceride (emolient tłusty), Cetyl Esters (emolient tłusty), Sorbitan Caprylate (emulgator), Sodium Stearoyl Glutamate (emulgator, konserwant), Sodium Polyacrylate (substancja filmotwórcza), Astrocaryum Murumuru Seed Butter (masło mur muru), Theobroma Grandiflorum Seed Butter (masło cupuacu), Palm Alcohol (emulgator, kondycjoner), Lecithin (lecytyna, humektant), Phytosteryl Canolate (emolient, kondycjoner), Cera Alba (emolient tłusty), Centaurea Cyanus Flower Water (hydrolat z chabra bławatka), Glycerin (gliceryna, humektant), Rubus Chamaemorus Fruit Extract (ekstrakt z maliny morszczki), Tocopheryl Acetate (witamina E, antyoksydant), Dimethicone (emolient suchy), Xanthan Gum (zagęszczacz, stabilizator), Parfum (zapach), Benzyl Alcohol (konserwant), Sodium Benzoate (konserwant), Potassium Sorbate (konserwant), Dehydroacetic Acid (konserwant), Tocopherol (antyoksydant), Citric Acid (kwas cytrynowy, humektant)

Bławatek chroni cerę przed wysuszeniem, ma właściwości kojące, zapewnia skórze równowagę wodną, co skutkuje długotrwałym nawilżeniem.

Poza tym, w kremie znajdziemy również szereg substancji natłuszczających, tj.: masło shea (przywraca skórze elastyczność), mniej znane masło muru muru (spowalnia procesy starzenia się, działa rozjaśniająco), masło cupuacu (oprócz działania odżywczego jest również przeciwutleniaczem) oraz mój ulubiony olej z orzechów makadamia (działa silnie ujędrniająco).

Niedrogi i niepozorny krem okazał się hitem dla mojej cery. Skóra mojej twarzy jest mieszana, wrażliwa , ze skłonnością do przesuszania, alergiczna oraz ma tendencję do świecenia strefy T, a najmniejszy błąd pielęgnacyjny prowadzi do zapchania i w efekcie wysypu krostek na brodzie. Nie ma więc wątpliwości, że jest to cera wymagająca.



NATURA SIBERICA ‘LOVES ESTONIA’ KREM NAWILŻAJĄCY DO TWARZY - RECENZJA I SKŁAD

Krem „Loves Estonia”, w pierwszej chwili przestraszył mnie swoją bardzo rzadką, wręcz wodnistą konsystencją. Bałam się, że będzie zbyt lekki, szczególnie teraz –zimą. Na szczęście było to złudne wrażenie. Krem świetnie nawilża i odżywia moją skórę. Błyskawicznie się wchłania, zostawiając jednak delikatny, absolutnie nietłusty film. Buzia jest wygładzona, miękka i aksamitna w dotyku. Mam wrażenie, że z każdym dniem moja cera wygląda coraz zdrowiej i promienniej.

NATURA SIBERICA ‘LOVES ESTONIA’ KREM NAWILŻAJĄCY DO TWARZY - RECENZJA I SKŁAD

Kolejną rzeczą, która mnie przestraszyła przy pierwszym użyciu był intensywny zapach. Jest on w miarę przyjemny, kwiatowy, jednak przy cerze skłonnej do alergii bałam się podrażnień. Nic takiego się jednak nie wydarzyło.

Opakowanie kremu, to moje ulubione, higieniczne rozwiązanie – buteleczka z pompką, dzięki której nie ładujemy drobnoustrojów w naszych rąk do słoiczka.


Podsumowując, nie oceniajmy książki po okładce, dajmy szansę niepozornym i tanim kosmetykom, może okażą się naszym strzałem w dziesiątkę.


G.

5 komentarzy:

  1. Seria limitowana... Myślisz, że jeszcze gdzieś jest dostępny? Gdzie Ty go kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam na triny.pl i widzę, że nadal jest tam dostępny :)

      Usuń
  2. Już sam fakt, że ma pompkę przemawia do mnie :) super, że tak się sprawdził!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe czy jest hipoalergiczny...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Blond Hair Affair , Blogger